KUALA LUMPUR - Adidas Malaysia terus mengukuhkan kedudukan sebagai peneraju utama segmen pakaian sukan dengan memperkenalkan rekaan terbaharu sempena musim bunga dan panas menerusi koleksi label NEO kepada pada tahun hadapan.
Rekaan yang lebih segar, berwarna-warni dan bergaya tersebut bakal menjadi koleksi yang ideal untuk golongan remaja berumur 14 hingga 19 tahun.
Pengurus Jenama dan Pemasaran Sukan adidas Malaysia, Bryan Gee berkata, label NEO itu disasarkan kepada golongan remaja yang ingin menjadi pencetus trend fesyen melalui pengaruh budaya pop.
"Rangkaian baharu itu merupakan sebahagian daripada Divisyen Gaya Sukan Adidas yang turut terdiri daripada label Originals, Y-3 dan SLVR.
"Setiap koleksi ini mewakili aspek fesyen yang berbeza, di mana NEO diinspirasikan daripada trend aliran utama generasi bergaya masa kini," katanya pada majlis pelancaran koleksi terbaharu itu di sini baru-baru ini.
0 komen:
Catat Ulasan